Lördag

Hej Hej!


Idag vaknade jag runt ett tiden :) skönt..  sen vid halv fyra hämtade Lina mig o min lillasyster Emma , så åkte vi ner till fotbollsträningen , jag skulle egentligen bara titta o passa Emma , men så fick thilda ändå ut mig så jag spelade :) Lina fick passa Emma eftersom Lina är sjuk så hon fick inte träna.. Whatever , fotbollen var iallafall sjukt kul.. gud vad rolig sport det är och särskilt när det är inomhus , innefotboll är tusen gånger roligare än utefotboll.. !!

Det bölir träning nästa lördag igen iallafall , om det är någon..   jag ska lätt spela nu ! :)

Efter träningen åkte vi hit och kollade röglematchen..  den håller på fortfarande men jag klarar inte av när dom förlorar så gör rögle ett mål till så kan jag vända huvudet igen mot TV:n!


Inget packande har det blivit heller , får ta tag i det innan FBCmatchen imorgon! :/ 





Kärlek. Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0