Lördag

 
Jag saknar det här! Att gå upp en sommarmorgon, in till fotbollsplanen och träna de små liven i fotboll! :)



Idag vaknade jag runt ett-tiden, genom ett missförstånd så missade jag fotbollsträningen =(! Hade verkligen sett framemot träningen! blir en promenad istället:)
   ikväll vet jag itne om det blir utgång , får se vad jag orkar, blir isåfalle n sväng in i stan.. men först tråkig middag hemma !


veckoplanering!
 Lördag (idag) : Oklart
Söndag: lite jobb, slappe och kolla innebandy!
Måndag: Skola ,  skriva filosofi
Tisdag: Skola, redovisning filosofi, TRÄNING :D
onsdag: Skola, plugga en massa historia
Torsdag: Prov historia=( TRÄNING :D
Fredag: skola , njuta , träffa folk :)
Lördag: Återträff med gamla laget, spela innebandy hela dagen , käka lite hemma hos Fia och ha det mys.. på kvällen blir det min tränare Lamberths 25 års fest förmodligen.. beror på!
Söndag: SLAPPA

Kommentarer
Postat av: Jannike Sjögren

Gott med en veckoplanering hehe, sj tar jag dagen som den komemr typ men men e ju mkt för att jag jobbar så oregelbundet som jag gör o så... HA d gott nu ska jag snart till Ekebo =)

2008-11-29 @ 21:22:25
URL: http://mammajannike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0