Väla

Riktigt onödig skoldag , men imorgon är det sista skoldagen detta året , och imorgon är vi i skolan en och en halv timme typ.. ska bli skönt med ett jullov. Nu ska jag snart titta på Bonde söker fru. En av bönderna ska till kroatien , till samma ställe som vi var på och de var där samtidigt när det spelades in, konstigt att man inte sett dom.. jag längtar tillbaka till kroatien jättemycket .. till vattnet, till ön till christian, sascha och josef:)



jannike - håller med dig ,, man blir tröttare .. fick du mitt sms idag?

Kommentarer
Postat av: Jannike Sjögren

hej, jo jag fic sms idag tack tack. skönt att få jullov? kramis

2008-12-18 @ 20:56:30
URL: http://mammajannike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0