tråkig lista




Eftersom jag har så sjukt tråkigt just nu så kan jag ju låtsas att jag är megakänd och att jag blir intervjuad, så här kommer en sammanfattning av mitt 2008 ! :) Enjoy !


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Haha , ja alltså .. något har man ju säkert gjort,men ja . tog ju körkort för första gången !

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag bestämde mina nyårslöften på nyårsafton och pga minnesluckor så kommer jag inte ihåg vad det var. Men klassikern är väl träna mer, och det har jag ju helt klart gjort..:P

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Jajamensan:)  Isabelle(Nästkusin) fick lilla Ellen , Ulrika( mammas kusin) fick söta Whilma, glömt någon?

4. Dog någon som stod dig nära?
Inte dog på det sättet , men en person dog flera gånger om för mig..

5.Vilka länder besökte du?
Hmm , Danmark, Tyskland och Kroatien.. något mer kanske..

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Kärlek, egen bil, lite miljoner på kontot och en egen lägenhet! Kan rabbla upp hur mycket som helst!

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Oj kan inte komma på något på rak arm, men körkort tog jag den 9:e december men det lär jag ha glömt sen;D

8. Vad var din största framgång 2008?
Hmm.. allt jag gör är en framgång ;) eller inte, men kan ha varit körkortet!
9. Största misstaget?
J.S
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
De som känner mig vet att jag till och med skadar mig i sömnen , men har väl stukat lite fötter o så;P men knät har varit helt :D

11. Bästa köpet?
Men herregud hur ska man kunna komma ihåg det , får väl säga körkortet där med för de har man ju faktiskt köpt, eller så min hårmassagepinne från berlin;D

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Körlektioner, (jävla tjat om det där körkortet haha)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket,
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
I´m yours - Jason Mraz, har jag pelat oavbrutet ett par år nu , men I kissed a girl med Kate Perry klarar man ju snart inte av längre,

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både gladare och ledsnare, gladare än förra året, men ledsnare än året innan osv..

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Trott på mig själv..

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
bråkat
18. Hur tillbringar du julen?
Med familjen , och oftast med min mosters familj och mormor<3

19. Blev du kär i år? 
Blev nog inte kär , var väl kär sen innan tror jag!

20. Favoritprogram på TV?
OC, OTH, och ensam mamma söker hahah,SEX AND THE CITY! finns fler.

21. Bästa boken du läste i år? 
Asyl av Liza Marklund,  haha fastnade i den när jag var i Kroatien , rida hade tagit med den men jag läste ut dne på tre dagar och hon såg inte mycket av den boken.
 
22. Största musikalista upptäckten?
No idea.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Jaddå, Sex and the City shoebox..;D
25. Något du önskade dig men inte fick?
Nej tror inte det!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Fyllde 18 , så jag var först ute med familjen och åt , sen barrunda med Lina och Catrin :) var dock en torsdag så Jim fick underhålla mig på topspin :)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
en speciell person , bättre stämning i alla sorters relationer och bättre motivation!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Ingen förändring ..
29. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner,  och Mormor

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Nathan i One tree hill, Lucas -II- , Och Benjamin Mc Kenzie haha alltid!

31. Vem saknade du?
mitt gamla innebandylag..

32. Den bästa nya människan du träffade?
Oj , :S finns många ..  Maja , min kusins tjej .. fick en på gott humör alltid..


Kommentarer
Postat av: Jannike Sjögren

Sikken lista du haha

2008-12-31 @ 08:47:38
URL: http://mammajannike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0