Tomten jag vill ha en riktigt jul.

Var på Familia idag , hoppades på att hitta desista sakerna till julklappssäcken, men icke! Har en grej kvar till mamma o en massa kvar till pappa , sen har jag itne hittat något till Sofia min syster och Alexsandra min bästa vän är också ett orosmoment jag har kvar!  Alexsandra är helt klart svårast , så om du läser detta så vill jag gärna att du skcikar din önskelista till mig ;D haha ..  Emma min syster har helt klart varit den lättaste :P Hon får en My little Pony som pratar och som man ska leka doktor med:P , och en shrek-eltandborste ,  Hon är fem år gammal så han hade blivit tacksam för 3 kg mjöl med :) haha..


Min Önskelista :

Mobil
Digitalkamera
ny ipod
toolbag
can can parfym med P.Hilton
Thomas Saboo armband.
Pengar
Resecheck till min Irlandsresa som förmodligen kommer äga rum hösten 09



tack o hej.. kärlek!

Kommentarer
Postat av: Jannike Sjögren

Jag har inte algt ngn energi alls på julklappar eller julen överhuvutaget i år. känner inte alls ngn julkänsla. men har dock fixat julklappar till dom närmsta men men.... låter som du har koll på läget med dina julklappar.

2008-12-15 @ 19:18:19
URL: http://mammajannike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0