The one and only

Am I #1 ? eeeh, vad tror du?.. jag vet att du läser detta  , så : HELL NO! Jag tåler dig inte, ta bort mitt nummer, min msn , min adress, alla minnen vi har, allting! Du är avskyvärd! J.S!



   mm.. så bra började den här dagen. skulle vakna vid nio o köra till väla med Thess o Fia , gick det bra? - Nej! vi kom iväg efter ett för vi försov oss och jag vägrar vakna till en väckarklocka. Fick det i julklapp och ska aldrig någonsin starta den usch nej..  kvällen är osäker, blir nog lite film med Tina ?, om du läser detta , kan du smsa mig o säga hur dte blir isåfall? ..thiih:D sjukt kul natt med henne dessutom haha ..






ha det fint alla..















<3 ?

Kommentarer
Postat av: Jannike Sjögren

Här blir det ochså film ikväll fast med kidsen så d blir disney man får titta på. Ha d gött

2008-12-27 @ 17:15:06
URL: http://mammajannike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0