SIBK!






Caaaaaaaliforniaaaa here weeee come right back were we started from, caliiiiiiiiforniiiiiiiiiaaaaaaa... hereeeeee weeeeee cooooooooOOome!


Ryan oh Ryan, haha (vet att du läser, )



tjejeeeeer, tänker då mest på , Sofia, Maria, Nettan , Emelie, Malin, Ulrika, Issa, Catrin, Svante, Emma, o er jag glömt!
Alltsåå.. shit . jag saknar er så jag kan dö jag saknar våra roliga träningar båra roliga matcher osv. Jag saknar verkligen prag och alla dumleresor. fan vad roligt vi haft! Även du o jag fia i 91:ornas lag  :) vår resa till dumle med våra halstabletter nässpray och 2 m breda luftmadrass. Mest oreda med och Annika blev alltid sur när vi tappat bort något , för det var alltid vi två. ch vi vaknade aldrig på morgonen till frukosten så vi gick i stort sett alltid hungriga. Sen när vi väl skulle få mat på kvällen så drack vi oss mätta på drickan så det blev itne mycket mat! 
   Tina & Sabbe-  Haha dumle 07, när vi smög i korridoren och när vi snodde en matvagn och gav oss ut vid ullevi och levde djävul!

   Prag resan , alla skratt åt fula tjeckier, haha .. i rulltrappan!  Marias o min fotsvett längst frma i bussen påväg till SM i västervik, aldrig sett lagkompisarna så förbannade haha.
Eller när vi hade fysträning. Haha och vår lilla söta tysta medspelare som gjorde världens fulaste situps, som bara måste ha hjälpt nacken? haha .. Gud ja , vi måste nog haft roligast av alla innebandylag i skåne, och det har vi ju fått höra av domare , andra lagledare och så vidare.. alltid bäst smamanhållning. Sen splittrades vi och alla slutade med innebandy, förutom jag catrin fia maria Malin & Svante!  Vad är detta liksom? 

Jag önskar att det blir så här igen någondag!



Inget illa menat mot Munka verkligen inte, ett härligt lag med en massa roliga personligheter! Bra tränare framförallt.. Men när man har det som jag har det nu och itne hittar motivationen så är det svårt att komma in i ett lag och verkligen känna sig hemma i ett lag !


Nu ska jag sluta deppa.. men ja minnen försvinner aldrig!

Kommentarer
Postat av: Tina

haha, dumle var så jävla roligt ! ;P

2008-12-21 @ 13:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0