OJ OJ OJ...

Vad trevlig kväll det var igår.. det började med att min privata chaufför Fia hämtade mig kvart över åtta något, sen körde vi till Munka och hämtade Alexsandra och Emma , sen drog vi till Erik , där trevligt folk väntade :) Vid tio tiden åktwe vi vidare ner till topspin , där shottades det och dracks lite mer, vi spelade airhockey och jag vann så klart över Terras , och Jonte fuskade så han vann med två målsskillnad :( ! Sen skjutsade Fia ner mig , Alexs, Jonte o Emma .. Emma stack hem :( och vi satte oss på Tres, Jonte bjöd :) så snäll så snäll.. (=inte alls annars ;) )

    Det började snurra lite, så vi drog till Niks, första gången där itne var mycket folk men det var ändå kul ! På Niks träffade vi trevligt folk, b.la Elin o även Olle :) (Olivia) !! vi stannade där ett bra tag , de andra stack men jag Sofia , Erik o två kompisar till han stannade kvar. Efter en halvtimme ungefär så begav vi oss ut till stan igen , skulle upp till eriks kompis lägenhet, men vi ångrade oss och han fixade in oss på telegrafen istället..  Där var det rätt gött faktiskt trots  att medelåldern var 50  ! haha ..Inne på telegrafen såg vi att Jonte var lost i dimman så vi funderade på att åka hem , och det gjorde vi :) örst blev det inom topspin för att leta efter elias som skulle med men vi hittade itne honom så vi körde och lämnade de två i skälderviken !

Jag o Fia körde hem , träffade på ett rådjur blandannat :) (ingenaning om varför jag drog upp det?) Var hemma sent, sen kunde jag itne sova på HELA natten för jag frös..:( as kallt låg och skakade , startade min dator som brukar bli varm , men det fungerade såklart inte den här gången! Aldrig mer sova ensam  !



Ikväll blir det lugnt , ska vara nykter och köra hela kvällen.. Ska köra Alexsandra o Ville till Munka , Hämta fem fulla ungdomar ( min syster) på FBC´s julfest och sen ska jag köra Catrin o hennes nya till Helsingborg. Tur att jag är så snäll ;)  



Ha det fint alla..:) ni vet var ni når mig  ! 
Pusspusss, 

Kommentarer
Postat av: Jannike Sjögren

låter riktigt trevligt

2008-12-22 @ 14:15:29
URL: http://mammajannike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0