Nyår

Nyårsafton imorgon! Som vanligt hoppas jag på att nästa år ska bli bättre, men 2008 har itne varit så jättekasst ändå! Det är jag glad för :) Jag tog körkort, jag kom igång med innebandyn , jag har haft kul !, jag fyllde 18 ! ¨På kärleksfronten har det varit mer problem, haha  men förra nyårsafton så bråkade jag o J vid 12 slaget över SMS!!! haha och därför blev dte väl kasst detta året men nu så , nu ska jag vara med någon som är på gott humör ..:)

Imorgon ser det ut som om jag hamnar hemma hos Elle o Dennis :), sen ska jag ner till stan innan 12 slaget och möta upp tjejerna så ska vi inleda det nya året tillsammans :) vi får ju hoppas på att någon står framför en kl 12.01 och ger en puss som man inleder året med, kan det bli bättre? skulle inte tro det!  Problemet är nu att jag ska kunna ta mig från Dennis o Elle till stan , :S sen ska jag ta mig från stan och hem till strövels om inte Lina ska sova hemma , och isåfall går bussen 01.10! suger..:(  Dock är det fest hos grannen , och dit är man bjuden så kan bli kul ändå :) De flyttar dessutom så detta är den stora avskedsfesten , dock är det 100 stekare som kommer vara där så man får nog byta till något mer dyrare och glassigare innan man knackar på där :) Gjorde ett sjukt bra kap idag på Centersyd , ;D en klänning , som var rekord prisnedsatt!

När vi (jag, fia, tina och frida) skulle åka hem så fungerade mitt lokalsinne inte alls, vi skulle hitta till E6 N , men kom fan aldrig på motorvägen , utan vi hamnade på en ödelandsväg, å jag kände att jag verkligne itne orkade kämpa med vägen så jag låg bara och körde rakt fram hela tiden och gissa vad :P vi kom fram , hahha och vi hade dessutom hunnit till landskrona , haha måste ha tagit en genväg eller något ..:P Kul var det och skrattade gjorde vi !

Nu ska jag rocka loss till ABBA .. mamma Mia filmen igång och jag är inte den som är den , så jag ska sätta filmen på sing along ;)

Gott nytt alla :) hörs mer antar jag ! Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Jannike Sjögren

Vad ska du göra på nyår nu då? Kram

2008-12-30 @ 21:04:15
URL: http://mammajannike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0