Moviestaaaar!

2 film tips den här veckan:

1. Barnhemmet - sjukt läskig.. alltså du går in med inställningen att den är så jävla läskig så varje gång musiken börjar spelas högre och högre och helt plötsligt blir tyst , då skriker du trots att det enda du såg var en nyckel. Sen varje gång de filmat inne i huset och sen skiftar till utomhus , då skriker du , för du blir rädd för regnet. I slutet när alla pusselbitar har fallit på plats och du har fattat den röda tråden i filmen , då blir det genast skitbra, då tycker du till och med att det var ett lyckligt slut trots att en massa är döda! Se den!  Jonte släng dig i väggen :P - haha "Man hoppar till lite då och då" , Vaddå lite då och då , jag grät nästan hela tiden för jag var så rädd!

2. Johan Glans - World Tour of Skåne !  - sjukt rolig haha , eller min humor är precis som den här filmen så jag hade kul , skrattade så mycket så tiden bara rann iväg och jag kåg och beklagade mig för att den var så kort, kändes som en halvtimme , sen när jag kollade speltiden så stod det 1. 46 min! haha helt sjukt ! Se den !



Lite svar på kommentarer :

Jannike-  skönt att bloggen är uppe :)

till dig som svarade anonymt på inlägget om Irland: Haha , kan helt klart gissa på att det är du Aid( eller Behar , kommer du därifrån?:S) , och är det inte det så har jag ingenaning! Men iallafall.. Kosovo hade säkert varit en upplevelse , men när jag tänker på en av de mest romantiska resemålen så klingar tyvärr inte Kosovo så fint i huvudet! Får väl överväga det alternativet sen när jag är äldre.. lite billigare att resa till Irland dock, visste ni att ni kan hitta en resa dit på sista minuten för 200 kr ?Såklart utan specificerat boende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0