Irland!

Jag har funnit min Passion för Irland. Min drömresa går faktiskt dit.. Jag älskar naturen , stämningen , myskänslan och framförallt Musiken. För mig är det något av de romantiska ställena man kan åka till. Tänk er en småkylig kväll på en irländskpub, alla sjunger med till musiken som sjungs av en irländare som låter full och lite grötig i rösten.. Åååååååh jag vill dit. 

   Irländska musiker som The Pouges är ju underbara, Lyssna bara på julsången - The fairytale of New york.. Man blir ju så glad av den när refrängen drar igång och den ger mest julkänsla enligt mig!  Sen är Galway girl  med Steave Earle & Mundy en av de stora favoriterna.




Irland Irland Underbara Irland!



underbart

Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd att du inte sett Kosovo än;) hahaha

2008-12-28 @ 20:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0