Im sittin on the dock of the bay ....... wastin time!

Sittin' in the mornin' sun
I'll be sittin' when the evenin' come
Watchin' the ships roll in
Then i'll watch 'em roll away again ...Yea

Im sittin' on the dock of a bay
Watching the tide roll away ...ohhh
Im just sittin' on a dock of a bay
Wastin' time!



Oh, jag tycker om den här låten så mycket.. Sittin on the dock of the bay med Otis Redding. Medan han sjunger stannar världen ett litet tag och all stress försvinner, alla svåra problem som uppstår känns inte som problem längre! ar så skönt att prata av sig lite idag med dig Jannike. Känns som vi båda har lite strul! 


Idag ringde min "farfar" och frågade om jag ville komma och vara deras städhjälp, kommunen som betalar ut lönen och jag får komma när jag vill och gå när jag vill plus att jag får använda deras bil och så , känns skönt att kunna göra något för farmor nu när hon inte är sig själv riktigt , och alla goda gärningar jag gjort den senaste tiden bör räknas in till Sveriges bästa barnbarn 08 ;)  


Kommentarer
Postat av: Jannike Sjögren

Riktigt skönt att prata av sej med dej med, vi får fan räffas snart. Låter ju kanoon att jobba hos farföräldrarna. Kram

2008-12-30 @ 07:46:33
URL: http://mammajannike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0