Grön Jul :/

Firat "Jul" med min farmor idag.. köpte en julgran åt dom ..:)
Även varit duktig idag med .. träning så sjukt mycket nu unde rlovet !
Nu har jag precis kommit hem från Familia, skjutsade mina syskon dit för de ville se top 3 idolerna.
Mina axlar är helt slut eftersom min minsta syster Emma fick sitta på dom hela tiden , och det sliter verkligen på en.
Kevin är ju sjukt bra, så fort hans skiva kommer så ska jag lätt ha den, och jag kan ju itne sticka under stol med att jag tror jag är kär i han som kom trea, Robin, Helt knäsvag när han kom in :) bor nog en liten fjortis i en faktiskt!

Snart ska jag till Ausås , till min kära Sofia, sen ska vi till Åstorp, sen blir det skälderviken..




Ha det fint.. God jul o Gott nytt år förresten om jag glömmer bort det. Julkänslan har jag itne riktigt funnit än !




Ge mig snö. Grön Jul låter helt fel!


Kommentarer
Postat av: Jannike Sjögren

Jag har inte heller julkänslan, inte en enda liten julkänsla i kroppen. Så lite snö hade kanske rättat till d lite i alla falll. God jul på dej med. Kram

2008-12-23 @ 08:32:32
URL: http://mammajannike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0