Geografi

HALLELUUUJAH HAAAALLELUUUUJAAAAH




Sitter här med the skank Filly the silly , och bredvid oss sitter Teresa :) Har geografi!
Imorse var en fransk munk och snackade med oss, ganska itnressant faktiskt hhehe .. ikväll blir det lek emd filly the silly plus lite mys framför tvn och tyvärr också historieboken .. ååååh gud bara tisdag idag dessutom - GE MIG FREDAG!


Ni som läser , kan ni inte skriva ert namn i en kommentar så jag vet någon som gör det .. har en massa träffar per dag och kan itne fatta vilka det är som är intresserade :)


Kommentarer
Postat av: Jannike Sjögren

Hilllooooo =) JAg vill också ha fredag nu, så det blir helg. men igentligen vill jag det ska bli nästa helg hehe. Kramis Hänger du på den 8?

2008-12-02 @ 18:25:17
URL: http://mammajannike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0